Życie Keroaru i Vellatixu

Keroar

Na Keroarze wyróżniamy cztery typy istot*:

Wampiry

Mają przeraźliwie bladą, pozbawioną krwi skórę, paskudne, kocie źrenice i ostre kły, służące do spijania krwi ofiar.
   Mówi się, że własnej krwi nie mają, jednakże to nieprawda. Owszem, mają ją, lecz jest ona czarna jak smoła, lodowata i niezachowująca się jak krew; tj. nie wykryto w niej podstawowego budulca krwi, tylko toksyny.
   Wampiry są nadnaturalnie szybkie, nadnaturalnie silne i jednakowoż inteligentne, posiadające wrodzoną nieśmiertelność. Skórę mają twardą jak diament, niemożliwą do przebicia.
   Jeśli jeszcze chodzi o ich krew, wspomnieć trzeba, iż nie jest ona pompowana wcale; mówi się, że wampiry nie mają serca, także duchowo - są nieczułe, okrutne i brutalne. Kochają się w katordze i cierpieniu.
   Ich siła bierze się z krwi ofiar, im więcej, tym potężniejsze. Zazwyczaj wpijają kły w szyję lub kark, ale zdarza im się też pić krew z ramienia.
   Słabości nie mają prawie wcale, choć wystawione na działanie słońca czują dyskomfort; bierze się to z tego, iż są to istoty nocne - tzn. wolą działać w mroku i ciszy.
   Wspomniano, że są nieśmiertelne i nic nie przebije ich skóry. Można to złamać tylko poprzez użycie srebra, choć to i tak tylko je osłabia. Jedyną rzeczą, która może je uśmiercić, to błękitny płomień, powstały z reakcji spalania siarki i węglowodorów.
WYŻSZE - Stworzenia, które rodziły się już jako przedstawiciele rasy, są one szczególną rzadkością - jako iż większość dzieci-wampirów ginie w bardzo wczesnym etapie życia. Niemniej, po pełnym rozwoju, są one znacznie lepiej wyposażone od swoich przemienionych pobratymców. Znacznie mniej polegają także na krwi - mimo, iż żaden inny posiłek nie jest w stanie zaspokoić ich potrzeb, nie potrzebują krwi nazbyt wiele. NIŻSZE -  Istoty przemienione w wampira poprzez ugryzienie przez genetycznych przedstawicieli rasy (nie dotyczy drakonidów i wilkołaków). W przeciwieństwie do nich, nie posiadają tak dobrze rozwiniętych umiejętności i są znacznie wolniejsze od pobratymców. Charakteryzuje je za to zdecydowanie nadludzka siła. Niestety, mimo faktu, iż w rzeczywistości są w stanie żyć bez spożywania jej, odczuwają one bezustanny głód krwi, który można porównać do uzależnienia narkotykami.
Występowanie: Kelerath, Mountue

Wilkołaki

 Istoty te są tak zwanymi terantriopami - istotami zdolnymi przemieniać się w zwierzęta, tutaj wilki.
   Wilkołaki w ludzkiej postaci bardzo często posiadają wyraźnie bardziej bladą skórę, lub też wręcz przeciwnie - wiecznie opaloną karnację. Ich włosy na ogół przybierają rudawe odcienie, choć zależnie od ich wilczej fory, bywają również białowłose przypadki. Oczy wilkołaków przybierają bardzo czyste, wręcz kryształowo błękitne i zielone barwy. Potrafią zmienić kolor na złotą w przypadku, gdy wilkołak planuje przemianę.
   Ich zmysły są zdecydowanie zwierzęce, a wizja przypomina mieszankę tyj innych istot z podczerwienią. Z racji faktu, iż płynie w nich zwierzęca krew, znacznie rzadziej padają ofiarą wampirów, są też w stanie wyczuć ich obecność. Poza tym, one same są drapieżnikami żywiącymi się także mięsem innych istot.
ZWYKŁE - Większość wilkołaków jest w stanie w pełni kontrolować swoje przemiany. Mogą one manipulować swoim ciałem według uznania, decydując, kiedy widać poszczególne zwierzęce cechy ich organizmu. Mogą w dowolnym momencie chować, czy ukazywać swoje uszy, ogon pazury, czy nawet sierść. Większość z nich stara się żyć w zgodzie z innymi istotami, nie atakując ich ani nie przeszkadzając im. Próbują wręcz wtopić się w tło, będąc częścią społeczeństwa  ZDZICZAŁE - Niektóre z wilkołaków z niewyjaśnionych do końca powodów, dziczeją. Pod względem genetycznym, nie różnią się absolutnie niczym od swoich zdrowych braci i sióstr - tracą one jednak w dużym stopniu swoją "normalną" stronę, zaczynając zachowywać się znacznie bardziej zwierzęco. Wiele z nich traci umiejętność całkowitego ukrycia swoich wilczych cech.
Występowanie: Kelerath, Greal, Mountue, Nuad



Wróżki

Mają bardziej rozwiniętą percepcję od innych istot. Dzięki temu czują i dostrzegają o wiele więcej, niż przeciętna istota, przez co potrafią zapanować w pewnym stopniu nad Naturą. Do ich zdolności należy przede wszystkim kontrola otaczającej nas Mocy Natury, dotychczas niemożliwej do zobaczenia.
   Antropomorfy tę umiejętność posiadły. Do skutków owego zjawiska należą na przykład kontrola nad parażywiołami [czystą energią wody, ognia, ziemi i powietrza] lub kontrola nad energią swojego ciała [kontrola podświadomości, np. telekineza, organów wewnętrznych czy zdrowia].
   Męscy przedstawiciele wróżek nazywa się po prostu antropomorfami, chociaż żeńskich przedstawicieli również można tak nazwać.
Cechują się one także tym, iż posiadają skrzydła, które oczywiście potrafią chować. Mogą być to skrzydła zarówno ptasie, jak i zrobione z czystej energii.
Występowanie: Kelerath, Greal, Vigra

Drakonidy

Są to istoty zwane anterionami. W przeciwieństwie do teriantropów (które zmieniają się z postaci "ludzkiej" w zwierzęcą, np wilkołaki) zmieniają się one z formy zwierzęcej w "ludzką". Są to olbrzymie gady zwane też smokami. Poruszają się one na czterech łapach, pokryte są łuską i latają na olbrzymich skrzydłach, które zależnie od osobnika, mogą być nawet pokryte piórami.
Smoki przyjęły ludzką postać, by się przystosować do innych istot.
Potrafią się one zmieniać w postać "ludzką", jak wyżej, przyjmują one wtedy dużo cech smoczych. Często niektóre fragmenty ciała są pokryte fakturą łuski, mają też różne przebarwienia, zależne od koloru łusek w oryginalnej postaci.
Potrafią też wytworzyć elementy smocze w "ludzkiej" postaci, takie jak pazury, kły, skrzydła, rogi czy ogon.
W "ludzkiej" postaci zawsze mają pionowe źrenice i kolory włosów i oczu odpowiadające ich łuskom (oczy mają tego samego koloru, co w smoczej postaci, a włosy najczęściej pod kolor łusek, choć bywają oczywiście wyjątki).
Do umiejętności drakonidów w postaci smoczej mogą należeć zianie ogniem, kwasem itp. lub zdolności telepatyczne lub telekinetyczne.
Trzeba też wspomnieć, że większość smoków uważa się rasę wyższą i lepszą od innych istot.
Występowanie: Mountue, Vigra, Nuad

Vellatix 


Vellańczycy to w głównej mierze androidy - półroboty, półludzie. Kiedyś byli oni gatunkiem Homo Sapiens, jednak zaczęli się oni wyniszczać. Znaleźli oni technologię, która pomogła wznieść im się na wyższy poziom, który umożliwił im nawet stworzenie nowych światów i nowego życia.
Stali się bogami dzięki sile technologii i nauki.
W Keroarze Vellańczycy rzeczywiście są uznawani w niektórych kulturach za mistyczne istoty zza światów, które trzeba czcić.
Są oni uzależnieni od technologii.

*Istotami nazywamy wszystkie organizmy żywe obdarzone rozumem i mające miano inteligentnych. Inne organizmy, zaliczane do fauny i flory, nazywamy po prostu zwierzętami i roślinami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy